Пятница, 29.03.2024, 13:17
Приветствую Вас Гость | RSS
Форма входа
Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Реклама в системе обмена посетителями и обмена письмами МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Поиск

Реклама в Николаеве

Сообщения

До уваги платників податків!

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області розпочато процес реорганізації

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області доводить до відома, що на  виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4  листопамда 2015 року № 892 «Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби», наказу ДФС  України від 24.02.2016 №168 «Про реорганізацію деяких територіальних органів ДФСв у Миколаївській області” та відповідно наказу Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС в у Миколаївській області від 25.02.2016 №100 „Про реорганізацію Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС  у Миколаївській області”, 24 лютого  2016 року ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління  ДФС у Миколаївській області розпочато процес реорганізації шляхом приєднання до Державної податкової інспекції у Центральному  районі  м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області.

Головою комісії з реорганізації ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління  ДФС у Миколаївській області  призначено першого заступника начальника Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління  ДФС у Миколаївській області  Петрову Світлану Іванівну.

 Заявлення кредиторами своїх вимог до ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Головного управління  ДФС у Миколаївській області  (код ЄДРПОУ 39503170) приймаються у письмовому вигляді у двомісячний строк з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи – Державної податкової інспекції у Заводському районі  м. Миколаєва Головного управління ДФС  у Миколаївській області.

Адреса Державної податкової інспекції у Заводському  районі  м. Миколаєва Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області:

Поштова адреса – 54017, м. Миколаїв,  вул. Чкалова, буд.20;

Графік роботи ДПІ у Заводському  районі  м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області – з понеділка по четвер з 09-00 до 18-00 у п’ятницю з 9-00  до 16-45; перерва на обід з 13-00 до 13-45.

Режим роботи  Центру обслуговування платників – понеділок, середа, п’ятниця – з 9-00 до 18-00,  вівторок, четвер з 9-00 до 20-00; субота – з 9-00 до 16-00, неділя – вихідний.

Консультант - модератор: (0512) 47-03-52;

Приймальня громадян: (0512) 47-03-52.

Платники акцизного податку Заводського району м. Миколаєва забезпечили 6 мільйонів гривень надходжень до бюджету

Місцевий бюджет  за січень-квітень 2016 року отримав 6,02 млн. грн. акцизного податку від платників акцизного податку Заводського району м. Миколаєва. Надходження з цього податку забезпечили суб’єкти господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю підакцизних товарів (нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного) через автозаправні станції, які розташовані на території району, а також за рахунок реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших об’єктах громадського харчування (пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 ПКУ).  

На сьогодні платниками акцизного податку є 258 суб’єктів господарювання, з них 205 фізичних осіб підприємців та 53 юридичних осіб.

Нагадаємо, з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24.12.2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», яким запроваджено нову ставку акцизного податку для пального - 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) товару. При цьому для пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну ставка залишається незмінною - 5%.

Крім цього, з 1 березня 2016 року запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та введення акцизної накладної як обов’язкового електронного документу.  

Така накладна складатиметься при здійсненні всіх операцій з реалізації пального на внутрішньому ринку.

Також, нагадуємо, що з 22 квітня 2016 року набрав чинності  наказ Міністерства фінансів України № 49, яким затверджені нові форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення.

На потреби армії платники податків Заводського району м. Миколаєва  перерахували майже 11 млн. гривень

За січень - квітень 2016 року для забезпечення обороноздатності країни з доходів пллатників податків району до держбюджету перераховано 10,8 мільонів гривень військового збору.  Фактичні надходження військового збору більше ніж на 2 млн. грн. перевищили  аналогічні показники попереднього року. Це свідчить про високу відповідальність та сумлінність працедавців району та інших податкових агентів, які зобов’язані перераховувати з доходів фізичних осіб півтора відсотка військового збору на потреби армії.

Нагадуємо, що військовим збором обкладаються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, з доходів, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) та ряду інших доходів, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.  

Також, платниками збору є фізичні особи – підприємці, крім тих, що обрали спрощену систему оподаткування.

Отже, у поточному році військовим збором у розмірі 1,5% оподатковуються доходи, визначені ст. 163  Податкового кодексу України, зокрема, загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід платника податку.

Мінімальна заробітна плата: травневі зміни

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує, що  згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 травня 2016 року підвищується розмір мінімальної заробітної плати. Тобто, мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становитиме - 1450,00 грн., у погодинному – 8,69 грн.

Важливо, що розмір мінімальної заробітної плати впливає на розрахунок єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

З 1 травня 2016 року зміниться максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ. Вона становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на місяць нарахування доходу. Тож, з травня вона дорівнюватиме 36 250 грн. (1450 грн. х 25).

Також, розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн. х 22%). Відповідно збільшиться максимальний розмір нарахованого ЄСВ і з 1 травня 2016 року він становитиме 7975 грн. (36250 грн. х 22%) або 3048,63 грн. (36250 грн. х 8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юрособа.

Варто нагадати, що без змін залишаються:

- розмір податкової соціальної пільги;

- граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги;

- ставки єдиного податку для I і II групи;

- ставки податку на нерухоме майно.

Кампанія Декларування 2016 закінчилась

В ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області підсумували результати кампанії декларування громадянами доходів, отриманих в 2015 році.

Декларування – це важливий процес, який поєднує інтереси держави і суспільства, тому фахівцями податкової інспекції були проведені семінари для платників податку, сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» по роз’ясненню  актуальних питань щодо заповнення декларацій, сплати податку або отримання податкового кредиту. Для зручності громадян податкова працювала із подовженим робочим днем та у вихідні.

Потрібно відзначити, що свідомих платників податків стає дедалі більше, а деклараційна кампанія з кожним роком проходить дедалі активніше. Так, станом на 04.05. 2016 року було подано 821 декларацію на суму задекларованого  доходу 95,1 млн. грн., до сплати 3,8 млн. грн.

Змінено Порядок обліку платників податків

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє, що з 10 травня поточного року набули чинності зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затверджені наказом Мінфіну від 18.03.2016 р. № 375.

Зокрема, визначено процедуру взяття на облік відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації.

У новій редакції викладено механізм передачі великого платника податків з одного контролюючого органу в інший.

Також Порядок доповнено нормами щодо обліку платників на території СЕЗ «Крим» і в зоні АТО.

З Порядку виключена процедура формування та направлення в Єдиний держреєстр повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.

Також з Порядку виключено форма № 18-ОПП, при цьому з'явилися додатки № 30-ОПП «Відомості про відсутність (наявність) заборгованості по сплаті податків і зборів» та № 31-ОПП «Відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи».

Нові можливості Електронного кабінету платника

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє про доопрацювання електронного сервісу «Електронний кабінет платника».

Від сьогодні платникам акцизного податку з реалізації пального в своєму особистому кабінеті надано можливість користуватися новим розділом, створеним в рамках функціонування Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).

У новому розділі СЕА РП можна переглянути проведені операції в системі електронного адміністрування реалізації пального (дані Реєстру операцій обсягів пального із застосуванням необхідних фільтрів, у т.ч. в розрізі типів операцій та кодів товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД), а також перевірити поповнення та стан електронного рахунку (дані Реєстру сум акцизного податку).

Також нагадуємо, що у відкритій частині Електронного кабінету платника в режимі он-лайн функціонує Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального, а у особистому кабінеті платникам надано можливість сформувати та направити запит для отримання Витягу з такого Реєстру, та у разі необхідності надіслати заяву про реєстрацію платником акцизного податку з реалізації пального з позначкою «Зміни».

Відбулись зміни у порядку реєстрації та обліку платників

ДФС інформує про набрання чинності наказів Міністерства фінансів України:

від 03.03.2016 №308 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників» (далі – Наказ 308);

від 18.03.2016 №373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі – Наказ 373);

від 18.03.2016 №375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Наказ 375).

Змінами до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відмінене присвоєння новоствореним платникам класу професійного ризику виробництва за основним видом економічної діяльності.

Змінами до Порядку обліку платників податків і зборів виключені положення щодо формування та направлення органами ДФС до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (ф. №18-ОПП).

Водночас Наказом 373 Положення про реєстрацію платників ПДВ приведене у відповідність до норм пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України та виключені процедури анулювання реєстрації платника ПДВ за наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи – підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Також порядок реєстрації платників ПДВ доповнений нововведенням. Так, якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві.

Наказом 308 та Наказом 375 для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб запроваджені нові процедури та документи (відомості) органів ДФС про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відтепер державний реєстратор або інший суб’єкт державної реєстрації направлятиме до органів ДФС запити для отримання відомостей про наявність/відсутність заборгованості, органи ДФС у відповідь – зазначені відомості. Крім того, встановлено єдиний строк у 10 робочих днів для призначення документальної позапланової перевірки платника податків, що припиняється (закривається), як у випадках прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, так й у інших випадках.

Ознайомитись з текстами наказів (при натисканні відбувається перехід за гіперпосиланням):

Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників – чинна редакція

http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67819.html

http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67819.html

Наказ 308

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/nakazi/68075.html

Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість – чинна редакція

http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html

http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67942.html

Наказ 373

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/67937.html

Порядок обліку платників податків і зборів – чинна редакція

http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/53840.html

http://sfs.gov.ua/samozaynyatim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/53840.html

Наказ 375

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/68053.html

Сервіс «Пульс» в допомогу платникам податків

В ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області  нагадують, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері.

Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.

ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва

ГУ ДФС у Миколаївській області